ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA


I.     Informacje ogólne o zwrotach, wymianie i zgłaszaniu reklamacji

1.    Wstęp.

Poniższy materiał zawiera niezbędne informacje związane z odstąpieniem przez Klienta od umowy oraz prawidłowym przeprowadzeniem procesu reklamacji produktu wadliwego. Obejmuje: informacje o kosztach, a także zarówno prawach i obowiązkach Klienta jak i sklepu figlarnyaniolek.pl.

2.    Informacja dotyczące formularzy: zwrotu / wymiany i zgłoszenia reklamacji.

W celu dokonania zwrotu lub wymiany wystarczy poinformować sklep o takim zamiarze drogą mailową poprzez kontakt@figlarnyaniolek.pl. Mail powinien zawierać informację o kupującym oraz oczekiwaniach:

  • w przypadku zwrotu - prosimy o podanie danych do przelewu zwrotu środków
  • w przypadku wymiany - prosimy o podanie nowego rozmiaru / koloru

II.  Odstąpienie od umowy - wymiana i zwroty.

W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać oczekiwań, Klient ma możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego produktu.

1.    Warunki prawidłowego przygotowania towaru do zwrotu / wymiany.

Warunki, jakie musi spełniać odsyłany towar:

  • nie może nosić śladów użytkowania
  • zapakowany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu
  • zawierający wszystkie metki i etykietki – oryginalnie przyczepione
  • czysty i pozbawiony zapachów

2.    Termin dokonania zwrotu towaru.

Odstąpienia od umowy - zwrotu lub wymiany można dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki bez obowiązku podania przyczyny.

3.    Warunki prawidłowego przygotowania przesyłki.

Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie lub uszkodzenie podczas transportu.

4.    Adres odsyłki towaru.

Zwracany towar należy odesłać na adres:

Sklep Figlarny Aniołek
ul. Sarabandy 28e
02-868 Warszawa
Tel. 537 301 201

5.    Zwrot pieniędzy lub wymiana towaru.

5.1 Zwrot pieniędzy

Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez Klienta decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

5.2 Wymiana towaru

  • wymiana na ten inny lub sam model – w innym kolorze lub rozmiarze - nastąpi zgodnie z oczekiwaniami Klienta.
  • jeżeli wartość nowych produktów przekracza wartość odesłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości i sposobie dopłaty.
  • jeżeli wartość nowych produktów jest niższa od wartości odsyłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości i formie zwrotu nadwyżki środków.
  • koszt wysyłki nowego produktu pokrywa Klient - zgodnie z cennikiem wysyłki (dopłacając przelewem na konto lub przy pobraniu)

III.  Reklamacje

1.   Warunki prawidłowego przygotowania przesyłki.

Reklamowany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie lub uszkodzenie podczas transportu. Odsyłany towar powinien być czysty (wyprany).

Do przesyłki dodatkowo należy dołączyć:

2.    Adres wysyłki towaru i informacje uzupełniające dotyczące odsyłki towaru.

Zwracany towar należy odesłać na adres:

Sklep Figlarny Aniołek
ul. Sarabandy 28e
02-868 Warszawa
Tel. 537 301 201

3.    Rozpatrywanie reklamacji.

3.1 Termin rozpatrywania reklamacji

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep figlarnyaniolek.pl w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

3.2 Informacja zwrotna

Po rozpatrzeniu reklamacji o decyzji Klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty e-mail, zgodnie z danymi kontaktowymi zawartymi w formularzu reklamacji.

3.3 Sposób rozliczenia reklamacji po rozpatrzeniu

Reklamacja uznana – rozliczenie zgodnie z oczekiwaniami Klienta zawartymi w formularzu reklamacji: wysyłka nowego towaru na koszt figlarnyaniolek.pl za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera lub paczkomatów Inpost
Reklamacja nie uznana – odesłanie wadliwego produktu do Klienta.

Sklep figlarnyaniolek.pl nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowo podany przez Klienta w formularzu reklamacji numer konta bankowego - co może doprowadzić do błędnego zaksięgowania w banku zwracanej kwoty

IV.   Koszty wysyłek towaru w ramach reklamacji lub procesu zwrotu / wymiany produktu.

1.   Koszty odstąpienia od umowy przez Klienta

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

2. Koszty wysyłek w ramach reklamacji towaru

  • W przypadku uznania reklamacji  zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy wadliwy produkt.
  • W przypadku nie uznania reklamacji, sklep figlarnyaniolek.pl na własny koszty odsyła reklamowany produkt do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej.