ZWROTY, REKLAMACJE, WYMIANA
I. Informacje ogólne o zwrotach, wymianie i zgłaszaniu reklamacji
1. Wstęp.
Poniższy materiał zawiera niezbędne informacje związane z odstąpieniem przez Klienta od umowy oraz prawidłowym przeprowadzeniem procesu reklamacji produktu wadliwego. Obejmuje: informacje o kosztach, a także zarówno prawach i obowiązkach Klienta jak i sklepu figlarnyaniolek.pl.
2. Informacja dotyczące formularzy: zwrotu / wymiany i zgłoszenia reklamacji.
W celu dokonania zwrotu lub wymiany wystarczy poinformować sklep o takim zamiarze drogą mailową poprzez kontakt@figlarnyaniolek.pl. Mail powinien zawierać informację o kupującym oraz oczekiwaniach:
- w przypadku zwrotu - prosimy o podanie danych do przelewu zwrotu środków
- w przypadku wymiany - prosimy o podanie nowego rozmiaru / koloru
II. Odstąpienie od umowy - wymiana i zwroty.
W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać oczekiwań, Klient ma możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego produktu.
1. Warunki prawidłowego przygotowania towaru do zwrotu / wymiany.
Warunki, jakie musi spełniać odsyłany towar:
- nie może nosić śladów użytkowania
- zapakowany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu
- zawierający wszystkie metki i etykietki – oryginalnie przyczepione
- czysty i pozbawiony zapachów
2. Termin dokonania zwrotu towaru.
Odstąpienia od umowy - zwrotu lub wymiany można dokonać w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki bez obowiązku podania przyczyny.
3. Warunki prawidłowego przygotowania przesyłki.
Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie lub uszkodzenie podczas transportu.
4. Adres odsyłki towaru.
Zwracany towar należy odesłać na adres:
Sklep Figlarny Aniołek
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B
02-797 Warszawa
Tel. 537 301 201
5. Zwrot pieniędzy lub wymiana towaru.
5.1 Zwrot pieniędzy
Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez Klienta decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
5.2 Wymiana towaru
- wymiana na ten inny lub sam model – w innym kolorze lub rozmiarze - nastąpi zgodnie z oczekiwaniami Klienta.
- jeżeli wartość nowych produktów przekracza wartość odesłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości i sposobie dopłaty.
- jeżeli wartość nowych produktów jest niższa od wartości odsyłanych produktów Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości i formie zwrotu nadwyżki środków.
- koszt wysyłki nowego produktu pokrywa Klient - zgodnie z cennikiem wysyłki (dopłacając przelewem na konto lub przy pobraniu)
III. Reklamacje
1. Warunki prawidłowego przygotowania przesyłki.
Reklamowany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego zniszczenie lub uszkodzenie podczas transportu. Odsyłany towar powinien być czysty (wyprany).
Do przesyłki dodatkowo należy dołączyć:
2. Adres wysyłki towaru i informacje uzupełniające dotyczące odsyłki towaru.
Zwracany towar należy odesłać na adres:
Sklep Figlarny Aniołek
Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B
02-797 Warszawa
Tel. 537 301 201
3. Rozpatrywanie reklamacji.
3.1 Termin rozpatrywania reklamacji
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sklep figlarnyaniolek.pl w terminie 14 dni kalendarzowych od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.
W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.
3.2 Informacja zwrotna
Po rozpatrzeniu reklamacji o decyzji Klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty e-mail, zgodnie z danymi kontaktowymi zawartymi w formularzu reklamacji.
3.3 Sposób rozliczenia reklamacji po rozpatrzeniu
Reklamacja uznana – rozliczenie zgodnie z oczekiwaniami Klienta zawartymi w formularzu reklamacji: wysyłka nowego towaru na koszt figlarnyaniolek.pl za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera lub paczkomatów Inpost
Reklamacja nie uznana – odesłanie wadliwego produktu do Klienta.
Sklep figlarnyaniolek.pl nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowo podany przez Klienta w formularzu reklamacji numer konta bankowego - co może doprowadzić do błędnego zaksięgowania w banku zwracanej kwoty
IV. Koszty wysyłek towaru w ramach reklamacji lub procesu zwrotu / wymiany produktu.
1. Koszty odstąpienia od umowy przez Klienta
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
2. Koszty wysyłek w ramach reklamacji towaru
- W przypadku uznania reklamacji zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy wadliwy produkt.
- W przypadku nie uznania reklamacji, sklep figlarnyaniolek.pl na własny koszty odsyła reklamowany produkt do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej.